Це роликовий, радіально-упірний, конічний (або ж такий тип ще називають «з конічними роликами»), однорядний підшипник, основного конструктивного виконання. Ступінь точності — 6 або 0, що особливої ролі не грає. Справа от номери підшипникаможе стояти індекс А або А1, який означає підвищену вантажність виробу та стоїть у цьому разі набагато дорожче (понад удвічі). Угол контакта α у цього типу становить від 12 до 16° і саме його наявність дає змогу виробу сприймати, поряд із радіальними, високі осьові односторонні навантаження. Можливі ще дорожчі модифікації — з неіржавкої сталі (7516Ю), цементованої сталі (7516Х1).
У зв'язку з високою потребою в цьому типі, його роблять на багатьох заводах Росії (ГПЗ — 10, 9, 15, 23), а також в Україні (LBP), з яких найбільш найкраща за співвідношенням ціни та якості продукція 15 ГПЗ (VPZ, г. Вовзький) і 9 ГПЗ (SPZ-GROUP, Самара) (орієнтовні ціни, за якими можна купити нові заводські підшипники 7516 з паспортами в дилерів можна дивитися на сайті на панелі, розташованій у правій частині). У продажу широко поширені дешевші і тому менш якісні китайські підшипники «під Росію» (34 ГПЗ, SZPK, 6 ГПЗ, АПП) і «під Європу» (CRAFT, NIS, CX) — вартість їх має бути нижчою за російську як минимум на 50%.
Підшипник широко поширений — експлуатується в багатьох моделях вантажних автомобілів, транспортних засобів, сільськогосподарській, комунальній та дорожньо-будівельній техніки:
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: 520 ₴